A teljes körű üzemeltetési szerződés megkötése esetén cégünk biztosítja eszközeinek folyamatos működését. Szolgáltatásunk magába foglalja a karbantartásokat és javításokat, alkatrészek és kellékanyagok biztosítását, útiköltség és kiszállási díjat, illetve a szállítást és eszköz mozgatást.
Cégünk vállalja irodatechnikai eszközeinek egyedi javítását, karbantartását magánszemélyek és vállalkozások számára egyaránt a lehető legrövidebb határidőn belül. Hibajelenség esetén kérjük kattintson a hiba bejelentés gombra vagy hívja a 06 52/488 499 telefonszámot.
Cégünknél lehetőség van új és használt eszközök bérlésére, melynek előnye, hogy nagyobb összeg ráfordítása nélkül hozzájuthat személyreszabott készülékéhez.
Egyedi ajánlatokért kérjük küldjön e-mailt az iroda@irodarendszer.hu címre vagy hívja a 06 52/488 499 telefonszámot.